تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

فراخوان «حمایت از اجرای طرح های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» خراسان شمالی منتشر شد

  • کد خبر : 3255
  • 08 بهمن 1401 - 12:54
فراخوان «حمایت از اجرای طرح های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» خراسان شمالی منتشر شد
پارتیان امروز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فراخوان «حمایت از اجرای طرح ‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در راستای تقویت رویکرد عدالت فرهنگی، توزیع مناسب و متناسب بودجه و اعتبارات تخصیص یافته، مردم یاری حوزه فرهنگی و بهره‌مندی از ایده‌های خلاق فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای منتشر شد.

به گزارش پارتیان امروز ؛ تقی صادقی با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه؛ اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای استان را به موسسات و مراکز واجد شرایط واگذار می‌کند.

وی اظهار کرد: گسترش و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، افزایش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی، قرآن و عترت، روستا و عشایر، جهاد تبیین، ایثار و شهادت، تقریب مذاهب، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رسانه، امربه معروف و نهی از منکر و بازار پردازی فرهنگی و هنری و… از جمله اولویت‌های اصلی برای حمایت از اجرای طرح‌های ارائه شده در این فراخوان است.

صادقی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای مطالعه جزئیات فراخوان و ثبت طرح خود تا دهم بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به آدرس khsh.farhang.gov.ir مراجعه و طرح‌های اجرایی خود را برای عناوین و موضوعات مشخص شده، پس از تکمیل به شماره ۰۹۱۵۱۲۰۱۵۳۴- در پیام‌رسان‌” ایتا” ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰