تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

فیلم کوتاه هنرمند شیروانی به جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز راه یافت

  • کد خبر : 893
  • 22 آذر 1400 - 12:08
فیلم کوتاه هنرمند شیروانی به جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز راه یافت
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هنرمند شیروانی با اثر خود با عنوان « از درد تنیده شده» به جشنواره بین المللی فیلم پرواز راه یافت.

به گزارش پارتیان امروز  از خراسان شمالی، «ابراهیم عباس پور» گفت: فیلم کوتاه « از درد تنیده شده» به نویسندگی و کارگردانی دانیال قاسمیان زوارم از هنرمندان خوش نام این شهرستان به جشنواره بین المللی فیلم پرواز راه یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان افزود: فیلم کوتاه « از درد تنیده شده» به مدت پنج دقیقه با موضوع «جسم متفاوت باعث عشق متفاوت می شود» با هدف نشان دادن یک بیماری که از لحاظ عرف و فرهنگ شناخته شده نیست با پیش تولید، فیلمبرداری و تدوین سه ماه به طول انجامید.

 «علی نیازی» و «مرجان رستمیان» از بازیگران این فیلم هستند.

«دانیال قاسمیان زوارم» متولد سال ۱۳۶۹، کارگردان و نویسنده خوش نام شهرستان شیروان که از سال ۸۹ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و فیلم «از درد تنیده شده» سومین فیلم این هنرمند و دو فیلم قبلی او با عنوان «جوجیکا» و «فرمول آب» در ایتالیا و هند اکران شد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز به دبیری محمدرضا شرف‌الدین با محوریت توانمندی‌های افراد دچار معلولیت‌های گوناگون آذر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰