تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

«قاسم مهرنیا»: اهداف و منش سید مظلومان پایداربماند

  • کد خبر : 7333
  • 02 خرداد 1403 - 14:03
«قاسم مهرنیا»: اهداف و منش سید مظلومان پایداربماند
«قاسم مهرنیا» از شاعران پیشکسوت شعر آیینی خراسان‌شمالی شخصیت آیت ا... رئیسی را در ردیف شهیدان رجایی و با هنر دانست و با یادکردن از ایشان به عنوان شهید بهشتی زمانه، پایدار ماندن اهداف و منش این بزرگمرد را خواستار‌شد.

به گزارش پارتیان امروز، «مهرنیا» از شاعران پیشکسوت شعر آیینی و فعال فرهنگی استان با بیان اینکه خبرناگهانی و غافلگیرکننده بود و همه را در شوک فروبرد،ضمن تسلیت به مردم ایران گفت:همانگونه که اقدامات موثر رئیس جمهور مردمی در اذهان باقی خواهد‌ماند،باید اهداف و منش این بزرگمرد نیزپایدار بماند.

«مهرنیا» با بیان اینکه مردم باید قدردان این بزرگان باشند و تا زمانی که در قید حیات هستند قدر آنها را بدانند،تصریح کرد: همانگونه که “رئیسی” را سید مظلومان لقب دادند،مظلومانه به شهادت رسید و باید یاد و خاطره این شخصیت که در ردیف شهید رجایی و باهنر است تا همیشه زنده باقی بماند.

وی به نقش پر رنگ جامعه هنری استان درماندگاری اقدامات و منش این مرد بزرگ اشاره کرد و افزود:در این میان شعرا بیشترین سهم را در این عرصه خواهند‌داشت و به طور قطع شعرای استان دراین باره مرثیه‌هایی خواهند سرود.

وی به وصف «آیت ا…رئیسی» به عنوان بهشتی زمانه پرداخت و گفت:شهید بهشتی،بهشتی شد،مظلومانه زیست و به شهادت رسید و یاد و خاطره اش مظلومانه در اذهان باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰