تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

قدردانی مسئولین خراسان شمالی از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 3408
  • 22 بهمن 1401 - 22:01
قدردانی مسئولین خراسان شمالی از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
پارتیان امروز- آیت الله غلامرضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی درمجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمد رضا حسین نژاد استاندار با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند. 

به گزارش پارتیان امروز؛ آیت الله غلامرضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی درمجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمد رضا حسین نژاد استاندار با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم درود خدا بر عزم راسخ مردم شگفتی‌آور. ملّت ولایتمدار و دشمن‌ستیز و عامل به وظیفه‌ای که با درک حساسیّتِ مقطع، باشکوه و ماندگار، حضور خیره‌کننده در جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته، دشمنان را مبهوت عظمت و اقتدار خود نموده و نیرومندی و سرزندگی نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور آگاهانه مردم شریف و متدیّن خاستگاه انقلاب اسلامی در میعادگاه مجاهدان عزّت‌طلب و خلق حماسه دیگری در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن، یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی بود که بار دیگر عظمت انقلاب و امامین انقلاب را متجلّی ساخت، امید و خوشحالی را برای دوستان و یأس و سَرخوردگی را برای دشمنان به ارمغان آورد.

ذات اقدس احدیّت را به پاس موهبت الهی مردمان بی‌نظیر تاریخ، شاکر و سپاسگزار و از تمامی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمنِ سال ۱۴۰۱ که با لبیک به ندای خون شهدای گرانمایه، بصیرت مثال زدنی خود را به منصه ظهور رساندند و همچنین از ارگان‌ها، نهاد‌ها، تشکّل‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، نیروهای مسلح، امنیتی و بسیج قهرمان، صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صمیمانه قدردانی و مزید توفیقات همگان را از خداوند قادر متعال مسألت می‌نماییم.

غلامرضا فیاضی نماینده مردم شریف خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری

رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰