تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

ماه سرخ خراسان شمالی با پیگیری دکتر وحیدی جان می‌گیرد

  • کد خبر : 3322
  • 18 بهمن 1401 - 11:46
ماه سرخ خراسان شمالی با پیگیری دکتر وحیدی جان می‌گیرد
پارتیان امروز- ️با پیگیری‌های دکتر محمد وحیدی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، دستورات ویژه‌ای از رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اخذ شد.

به گزارش پارتیان امروز ؛ دکتر محمد وحیدی، نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای، در دیدار با دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، با اشاره به اینکه هلال احمر خراسان شمالی نیازمند پک انفرادی و امدادی کوهستانی است، گفت: با توجه به اقلیم کوهستانی استان محروم و مرزی خراسان شمالی و بروز حوادث متعدد کوهستانی، هلال احمر استان نیازمند پک انفرادی و امدادی کوهستانی است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با نیاز استان به سه دستگاه خودرو کمک‌دار و امدادی با تجهیزات، ادامه داد: پایگاه‌‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اختصاص خودروهای امدادی در سه پایگاه امدادی کریک شهرستان مانه و سملقان، پایگاه امدادی شهر سنخواست در شهرستان جاجرم و پایگاه امدادی شهر درق در شهرستان گرمه می‌تواند نقش بسزایی در ارائه خدمات به مردم استان داشته باشد.

️عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در خصوص نیاز استان به ارائه خدمات حمایتی به بیماران نیازمند حوزه انتخابیه، تأکید کرد: با توجه به نزدیک بودن به ایام نوروز حمایت هلال احمر از نیازمندان موجب شادی مردم محروم می‌شود. گفتنی است در پایان این دیدار نیز دکتر کولیوند نیز دستور اقدام برای نیازهای استان را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰