تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

«محمد یحیی آبادی: شهیدابراهیم رئیسی، پرتلاش و خادم بود / هنرمندان زبان گویای ناگفته ها شوند

  • کد خبر : 7336
  • 02 خرداد 1403 - 14:10
«محمد یحیی آبادی: شهیدابراهیم رئیسی، پرتلاش و خادم بود / هنرمندان زبان گویای ناگفته ها شوند
«محمد یحیی آبادی» نویسنده و کارگردان تئاتر خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران، شهید ابراهیم رئیسی را دولتمردی پرتلاش و خادم دانست و بر نقش هنرمندان برای به تصویر کشیدن بسیاری از اقداماتی که ناگفته مانده است و انتقال آن به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش پارتیان امروز ، « یحیی آبادی» از هنرمندان عرصه تئاتر خراسان شمالی با اشاره به تلخ بودن حادثه و از دست دادن دو تن از سردمداران جبهه مقاومت که حضور و فعالیت هایشان موجب تقویت جبهه مقاومت شد، تصریح کرد: این امر نه تنها موجب ناراحتی مردم ایران بلکه کشورهای مسلمان و کشورهایی که عرق آزادی و آزادگی دارند، شد، زیرا دو رهبر بزرگ خود را از دست دادند.

این نویسنده و کارگردان اسفراینی با اشاره به این که در این سال ها هر آنچه دیدیم چیزی جز افتخار برای ایران در عرصه داخلی و خارجی نبود، به تبیین جنبه های شخصیتی رئیس جمهور مردمی پرداخت و افزود: شخصیت پرتلاش و خدمت محور آیت ا… رئیسی بر کسی پوشیده نیست، اما با توجه به بازتاب رسانه های غربی، رسالت هنرمند در این شرایط بیش از بیش احساس می شود.

وی که دستی نیز در پرده خوانی زندگی شهدا دارد، به اثرگذاری این اتفاق برای نسل جوان به منظور آشنایی با چنین شخصیت هایی پرداخت و اظهارداشت: به طور قطع در چنین شرایطی که هجمه شدید رسانه ای را شاهد هستیم هنرمندان می توانند با خلق اثر زبان گویای بسیاری از اقداماتی باشند که ناگفته مانده است.

«یحیی آبادی» نویسنده و کارگردان «کار نان» خاطرنشان کرد: در نظر دارد تا در قالب پرده خوانی دست به تولید زده و نمایش جذاب و اثرگذاری را با توجه به محوریت ماجرا تولید کند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰