تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي اعلام كرد: استقبال ۸۰ هزار نفري مردم از مسابقات سراسري قرآن كريم دربجنورد

  • کد خبر : 6384
  • 15 آذر 1402 - 14:40
مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي اعلام كرد:  استقبال ۸۰ هزار نفري مردم از مسابقات سراسري قرآن كريم دربجنورد

پارتیان امروز- دبير برگزاري چهل و ششمين مسابقات سراسري قران كريم در خراسان شمالي و مديركل اوقاف و امور خيريه استان از استقبال ۸۰ هزار نفري مردم از چهل و ششمين مسابقات سراسري قران كريم در خراسان شمالي خبر داد.   به گزارش پارتیان امروز، حجت الاسلام «عظيم آسوده» دبير برگزاري چهل و ششمين مسابقات […]

پارتیان امروز- دبير برگزاري چهل و ششمين مسابقات سراسري قران كريم در خراسان شمالي و مديركل اوقاف و امور خيريه استان از استقبال ۸۰ هزار نفري مردم از چهل و ششمين مسابقات سراسري قران كريم در خراسان شمالي خبر داد.

 

به گزارش پارتیان امروز، حجت الاسلام «عظيم آسوده» دبير برگزاري چهل و ششمين مسابقات سراسري قران كريم در خراسان شمالي در جمع اصحاب رسانه در مجموعه اقامتي هتل داريوش با اشاره به اين كه بيشتر از ۱۰۰ محفل انس با قران در خراسان شمالي برگزار شد كه به طور ميانگين ۴۰ هزار نفر در اين محافل حضور پيدا كرده و بهره مند شدند، گفت: در طول برگزاري مسابقات سراسري قرآن كريم نيز در خراسان شمالي روزانه ۴ هزار نفر از اين رويداد استبقال كرده و به همراه خانواده هايشان از اين كلام روح بخش بهره بردند،كه در مجموع ۸۰ هزار نفر از مردم خداجو و ديندار خراسان شمالي از اين حركت معنوي حظ و بهره لازم را برده و فضاي استان بيش از پيش و به بركت اين مسابقات قرآني و معنوي شد.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان همچنين در بخش ديگري از سخنانش استقبال باشكوه مردم استان از اين رويداد قرآني را نتيجه تلاش هاي اهالي رسانه دانست و از حضور اهالي رسانه و انعكاس خوب اين رويداد تقدير كرد.

«رضا رضايي» رئيس كميته اطلاع رساني و تبليغات چهل و ششمين مسابقات سراسري قرآن كريم نيز ضمن تقدير از همراهي رسانه ها و به كار گرفتن تمام توان خود در توسعه و ترويج قرآن و جريان سازي در اين عرصه، گفت: رسانه هاي استان با تمام بضاعت خود پاي كار آمدند تا مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

وي گريزي به فعاليت هاي پررنگ كميته ستاد خبري و سمعي و بصري و تبليغات محيطي پرداخت و افزود: از تمامي ابزارهاي فرهنگي و تبليغي در استان استفاده و نزديك به ۳۰ بيلبورد و ۱۰۰ استند در كنار بنرها و پوسترهاي مختلف در استان نصب شده است.

گفتنی است، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد در ۲ بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده در حال برگزاری است، هجدهم ماه جاری به کار خود پایان می دهد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰