تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی: تعلیم و تربیت طبق روال عادی

  • کد خبر : 3596
  • 18 اسفند 1401 - 13:24
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی: تعلیم و تربیت طبق روال عادی
پارتیان امروز- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به این که تعلیم و تربیت در مدارس طبق روال عادی در جریان است این اطمینان خاطر را به والدین داد که جای نگران نیست و فرزندان شان را تا پایان سال راهی مدارس کنند.

به گزارش پارتیان امروز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به این که تعلیم و تربیت در مدارس طبق روال عادی در جریان است این اطمینان خاطر را به والدین داد که جای نگران نیست و فرزندان شان را تا پایان سال راهی مدارس کنند.

️ابوالقاسم اکبری در تشریح آخرین وضعیت مشکلات پیش آمده برای تعدادی از  دانش آموزان استان در پی موارد مشکوک مسمومیت مدارس در کشور گفت: خوشبختانه حال تمام دانش آموزانی که طی روزهای شنبه و یکشنبه در بجنورد و اسفراین احساس ناخوشی و مشکلات تنفسی کرده بودند خوب است .

️وی با بیان این که نظام آموزشی کشور و استان با اقتدار در خدمت دانش آموزان این مرز و بوم است ادامه داد: صیانت از سلامت دانش آموزان از اولویت های جدی آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های متولی حفظ و حراست از امنیت جامعه است.

اکبری  با تاکید بر این که تعلیم و تربیت در  مدارس استان تا ۲۸ اسفند طبق روال عادی جاری و ساری است خواستار آن شد که اولیای گرامی دانش آموزان   با اطمینان خاطر فرزندان شان را راهی مدارس کنند .

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰