تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
خطیب جمعه درق

مردم با حضور پر شور خود در عرصه های مختلف بویژه انتخاب جمهوری اسلامی ایران اعتقاد واعتماد خود را به آرمانهای انقلاب ثابت نمودند.

  • کد خبر : 1430
  • 12 فروردین 1401 - 18:29
مردم با حضور پر شور خود در عرصه های مختلف بویژه انتخاب جمهوری اسلامی ایران اعتقاد واعتماد خود را به آرمانهای انقلاب ثابت نمودند.
پارتیان امروز - خطیب جمعه درق در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: مردم با حضور پر شور خود در عرصه های مختلف بویژه انتخاب جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و اعتماد خود را به آرمانهای انقلاب ثابت نمودند.

به گزارش پارتیان امروز خطیب جمعه درق ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تبیین عظمت ماه مبارک رمضان مقدمات تشرف بندگان به ضیافت الهی در این ماه را کسب فیض از فرصت ارزشمند آخرین روزهای ماه شعبان دانستند وجبران کوتاهی گذشته ،توبه و طلب استغفار،دور ریختن وپرهیز از کینه ، اجتناب ازگناه، توکل برخدا وخواندن دعا وقرآن را از جمله این مقدمات دانستند.

حجت الاسلام حسام ضمن تبیین بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال گفتند:مردم با حضور پر شور خود در عرصه های مختلف بویژه انتخاب جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و اعتماد خود را به آرمانهای انقلاب ثابت نمودند.

اکتفا به چاپ شعار سال بر روی بنر و نصب تابلو در شهرها بدون اقدام عملی خیانت به آرمانهای امامین انقلاب و خون پاک شهیدان است.

وی ضمن تاکید بر وجوب عمل تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و بیان شعار سال از سوی مسئولین افزودند: اکتفا به چاپ شعار سال بر روی بنر و نصب تابلو در شهرها بدون اقدام عملی خیانت به آرمانهای امامین انقلاب و خون پاک شهیدان است.

امام جمعه شهر درق ضمن انتقاد از برخورد سلیقه ای وعدم رعایت عدالت اجتماعی برخی مسئولین بیان کردند: انتظار مردم از مسئولین مشاهده عینی رفع مشکلات اقتصادی ،معیشتی،ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت واستعداد های نخبگانی داخل ونگاه به درون وعمل به فرامین مقام معظم رهبری در رعایت عدالت محوری می‌باشد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر درق با اشاره به روز سلامت و کتاب کودک نهادینه سازی سبک زندگی دینی را ضمانت سلامت جسم و روح وروان جامعه دانستند و ضمن انتقاد از کمبود زیر ساخت های فرهنگی(ضعف مدیریت و محتوا درتالیفات) درمانی(نبود درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در شهر درق) بزرگترین عامل ایجاد آسیبهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه را فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی دانست.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰