تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8
امام جمعه شهر درق

مسئولین از اتاقهای در بسته بیرون بیایند

  • کد خبر : 767
  • 28 آبان 1400 - 13:09
مسئولین از اتاقهای در بسته بیرون بیایند
حجت الاسلام والمسلمین یحیی حسام در خطبه های نماز جمعه امروز خطاب به مسئولین گفت: مردم ولی نعمتان و سفره داران نظام هستند و  مسئولین از اتاق های در بسته خود بیرون بیایند و به اخبار  اکتفا نکنند و به مشاعات کشاورزی و  مشاغل مردم حاضر شوند و از نزدیک مشکلات آنها را ببینند و برای حل مشکلات آنها اقدام نمایند.

به گزارش ” پارتیان امروز” حجت الاسلام و المسلمین یحیی حسام در خطبه های نماز جمعه امروز خطاب به مسئولین گفت: مردم ولی نعمتان و سفره داران نظام هستند و  مسئولین از اتاق های در بسته خود بیرون بیایند و به اخبار  اکتفا نکنند و به مشاعات کشاورزی و  مشاغل مردم حاضر شوند و از نزدیک مشکلات آنها را ببینند و برای حل مشکلات آنها اقدام نمایند.

امام جمعه درق با اشاره به عملکرد مطلوب دولت سیزدهم تامین کالاهای اساسی، کلید زدن مسکن ، برقراری روابط مطلوب بین المللی،حضور در بین مردم ، پرداخت های به موقع و سفرهای استانی را از جمله عملکردهای مطلوب دولت سیزدهم دانست.

وی با تاکید بر  اهمیت نظارت از دولت سیزدهم خواست تا نظارت ها را بیشتر نموده و  برای گرانی های بی رویه ناشی از سودجویی برخی از دلالان تمهیدات لازم را بیاندیشد.

حجت الاسلام و المسلیمن حسام در بخشی دیگر از خطبه های خود با اشاره به سفرهای استانی از مسئولان خواست تا خروجی این سفرها را برای مردم به صورت صحیح تبیین نمایند.

امام جمعه درق با تاکید بر جوانی جمعیت از مسئولان خواست تا در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان مشکل تراشی نکنند. چرا که ترس از معیشت یکی از مهمترین مشکلات  موجود جوانان برای امر مقدس ازدواج است.

وی با شاره به زلزله اخیر در روستاهای شهرستان گرمه از مسولین خواست با وجود  سرمای شدید تلاش خود را برای ساخت مسکن مردم این منطقه بیشتر نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسام استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود بومی در پست های اداری را از مسئولان خواستار شد و بیان داشت: مسولان سعی نمایند در انتخاب پست های مدیریتی از پتانسیل های موجود بومی استفاده نمایند.

امام جمعه درق از برگزاری سی و سومین یادواره شهدای این شهر در ۴ آذر ماه خبر داد، و گفت به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این یادواره با حضور مسولین کشوری استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تا الان که سران سه قوا بسمت حضور میدانی و جمع مردم رفتن ، امید که همین رویه با قدرت بیشتر ادامه داشته باشد.