تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی

معاون سیاسی استاندار خبر داد: آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در خراسان شمالی

  • کد خبر : 157
  • 16 اردیبهشت 1400 - 15:30
معاون سیاسی استاندار خبر داد: آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در خراسان شمالی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از هفته آینده سفیران انتخابات و تبلیغات با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری پارتیان امروز ، «احمد برادران» در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان این که انتخابات از شاخص ترین اقدامات در حوزه اجتماعی است، افزود:این سفیران انتخابات با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به تمامی شهرستانها اعزام خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی، با تاکید بر این که در حال حاضر مسئله روز و مهم جامعه ما مشارکت مردم و حضور آنان در انتخابات است، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی در مسیر جلب مشارکت حداکثری حرکت کنند.

برادران،  افزود: برای رقم زدن حضور حداکثری باید برنامه عملیاتی، قابل اندازه گیری و با مسئولیت مشخص داشته باشیم و موضوعات را مدیریت کنیم.

وی گفت: دشمنان درصدد ایجاد یاس، ناامیدی و سیاه نمایی و یا تخریب دولت در بین مردم هستند که در این میان نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بسیار مهم است.

احمد برادران با بیان این که مردم به عنوان یک مطالبه عمومی از کاندیداها باید برنامه و راهکار عملیاتی مطالبه نمایند افزود: تنها نباید به دنبال نقد کردن افراد باشیم  بلکه می توان از کاندیداها برنامه عملیاتی، اجرایی و استراتژیک مطالبه کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی به حوزه کرونا و اقدامات صورت گرفته نیز  اشاره کرد و بیان داشت: درحال حاضر تنها ۲ شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند اما باز هم باید رعایت پروتکل های بهداشتی در صدر امور قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند فعالیت های رسانه های استان در راستای آگاه سازی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص کرونا پرداخت و افزود: از ابتدای فروردین تا دهم اردیبهشت ماه، ۲ هزار و ۸۴۰ خبر، گزارش و مطالب آموزشی برگرفته از ادبیاتی واحد منعکس و منتشر شده است.

«حسین فرخنده » همچنین با اشاره به این که محدودیت های کرونایی در راستای حفظ سلامت و امنیت بهداشتی مردم است به ارائه گزارش از سوی دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا در کشور  در کنار میزان رعایت مردم در خصوص پروتکل های بهداشتی در استان از یکم تا هشتم اردیبهشت پرداخت.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان  توصیه ای هم به رسانه های استان داشت و با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونا از اهالی رسانه خواست تا فعالیت های رسانه ای  را در راستای فرهنگسازی و آگاهی بخشی با جدیت دنبال نمایند.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰