تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری برگزاری مسابقات قرآنی عمل به احیای معارف قرآنی است

  • کد خبر : 6333
  • 11 آذر 1402 - 9:10
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری برگزاری مسابقات قرآنی عمل به احیای معارف قرآنی است

پارتیان امروز- معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: پیامبر اکرم (ص) از امت خود شکایت کردند که امت من قرآن را مهجور کردند که این می تواند در تلاوت، عدم درک و عدم عمل به آن باشد که معارف اسلامی در سطح جامعه و فرد اجرا نشده است.   به گزارش پارتیان […]

پارتیان امروز- معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: پیامبر اکرم (ص) از امت خود شکایت کردند که امت من قرآن را مهجور کردند که این می تواند در تلاوت، عدم درک و عدم عمل به آن باشد که معارف اسلامی در سطح جامعه و فرد اجرا نشده است.

 

به گزارش پارتیان امروز، قاسم جعفری افزود: برگزاری مسابقات قرآنی و هر رویدادی در این زمینه حرکت مهم در راستای عمل به احیای معارف قرآنی است که این مهم در راستای خوشنودی نبی اکرم و قدم بر داشتن در راستای فرمایشات ایشان است.

وی با بیان اینکه قرآن در جامعه ما هنوز در مهجوريت است و مي توان ادعا كرد درس هاي قرآن وارد زندگي ما نشده است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در استان خراسان شمالی محدودیت ها و مشکلاتی وجود دار اما با همت مسوولان این رویداد بزرگ قرآنی در این خطه برگزار شد که مورد تمجید باید قرار گیرد.

جعفری اظهار داشت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم حتی از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن نیز به تعبیر متخصصان از سطح بالایی از نظر کیفیت قرار دارد که این مهم باید مورد توجه فعالان قرآنی و مردم قرار گیرد و از این فرصت استفاده کافی را ببرند.

وی گفت: برگزاری چنین رویداد بزرگی جای شکر دارد و خوشبختانه مردم نیز بسیار استقبال کردند که نشان دهنده این امر است که باید رویداد های قرآنی و فرهنگی بیشتری در جامعه برگزار کنیم.

جعفری با بیان اینکه قرآن هدایت گر جامعه است گفت: عمل به دستورات قرآنی و معارف دینی بشر را به سوی سعادت می برد.

وی اظهار داشت: اینک باید از این فرصت استفاده کنیم چرا که برگزاری رویداد قرآنی برای استان برکت زیادی خواهد داشت.

جعفری به مشکلات زیر ساختی استان نیز اشاره ای کرد و افزود: این خطه از نظر امکانات و زیر ساخت ها دارای مشکلاتی است که مسوولان باید نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود فضا و امکانات مردم مومن این استان از رویداد ملی استقبال بسیار خوبی تاکنون داشته اند افزود: در راستای انس با قرآن باید تلاش کنیم و همچنین فرزندامان را با قرآن مانوس کنیم.

 

عکاس: هادی کریمی

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰