تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی:

مهارت لازم و ملزوم هر گونه تغییر است

  • کد خبر : 4441
  • 13 تیر 1402 - 23:10
مهارت لازم و ملزوم هر گونه تغییر است
پارتیان امروز - اولین جلسه شورای مهارت استان خراسان شمالی در سال جاری، به ریاست ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مسئولین استانی در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

به گزارش پارتیان امروز ، اولین جلسه شورای مهارت استان با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مسئولین استانی در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی در این جلسه « مهارت » را لازم و ملزوم هر گونه تغییر دانست و اظهارداشت : در مسیر مهارت آموزی بجای ” وبال بودن ” باید ” بال ” باشیم و با نهضت مهارت آموزی در سال مزین به شعار « مهار تورم ، رشد تولید » مسیر توسعه کشور را طی کنیم .

مهدی رحمدل خاطرنشان کرد : برای رسیدن به توسعه و پیشرفت ، ورود به بازار کار ، مزیت رقابتی، افزایش اعتماد به نفس ، شرایط ساز بودن و … می بایست از دالان مهارت آموزی عبور کنیم .

وی ضمن تشکر از شرکای اجتماعی و دستگاه های اجرایی همراه در امر مهارت آموزی استان ابرازامیدواری کرد : مسیر مهارت آموزی را بیش از پیش با همکاری شرکای اجتماعی طی کنیم و در کنار هم بجای جزیره ای کار کردن بتوانیم در اعتلا و توسعه کشور موثر باشیم.

رحمدل همچنین خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخصوص الزام به ارائه پیوست مهارتی کارگاه ها و فعالین پروژه های عمرانی شد .

در این جلسه از جوانان افتخار آفرین استان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت ،مربیان همراه آنان و روسای مراکز مربوطه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰