تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

مهلت ثبت نام و بازپرداخت تسهیلات کرونایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تمدید شد

  • کد خبر : 876
  • 17 آذر 1400 - 8:09
مهلت ثبت نام و بازپرداخت تسهیلات کرونایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تمدید شد
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه را تا پایان سال جاری تمدید کرد.

به گزارش پارتیان امروز ؛ «علی اکبر طهماسبی» با اعلام این خبر گفت: با درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نود و پنجمین جلسه ستاد کمیته مدیریت کرونا، با تمدید مهلت‌ ثبت نام به صاحبان کسب‌ها و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به شدت آسیب دیده از حوادث و امهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی اعطایی تا پایان سال جاری موافقت شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: بر همین اساس صاحبان مشاغل آسیب دیده فرهنگی، هنری و رسانه‏‌ای از کرونا در خراسان شمالی برای ثبت نام و بهره‌‏مندی از تسهیلات حمایتی کرونا می‏‌توانند به سامانه کارا مراجعه کنند و موسسه‏‌های مالی و اعتباری نیز موظف به اجرای کلیات این مصوبه هستند.

 طهماسبی افزود: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۳۴۴۱۲ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل کنند.

 وی مجموع متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی را ۷۸۱ نفر به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۵۷ نفر مشمول دریافت تسهیلات به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان می شوند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام آقای کریمی چقدر اضافه کار میگری که پاچه خواری کنی چه قولی بهت داده حتما میخواد دیده بشه برا مدیرکلی .بهشت را به بها دهند نه به بهانه اقای کریمی