تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی؛

میز ارتباطات مردمی در حوزه ی فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد

  • کد خبر : 1764
  • 30 خرداد 1401 - 23:22
میز ارتباطات مردمی در حوزه ی فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد
پارتیان امروز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: میز ارتباطات مردمی در حوزه ی فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان دایر می شود و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنهاست.
به گزارش پارتیان امروز ؛ «تقی صادقی» اظهار داشت: به‌منظور بررسی ، پاسخگویی به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم بویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان پاسخگوی مراجعان خواهند بود.
وی گفت : نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی در روزهای یکم و دوم تیرماه به مدت دو روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر از طریق میز ارتباطات مردمی مستقر در نگارخانه بجنورد شنوای مسائل و مشکلات مراجعان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خواهد بود و درخواست‌های آنان را برای رسیدگی، به واحدهای مرتبط اداری این وزارتخانه و سایر بخش ها و سازمان های مرتبط ارجاع می دهد.
وی تصریح کرد: مردم استان می توانند با حضور در نگارخانه بجنورد به نشانی ۳۲ متری پارکشهر- چهارراه نگارستان، دغدغه ها و پیشنهادهای خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و غیره به نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مردم در هر نقطه از استان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مسائل و مشکلات و درخواست خود را مطرح کنند و پس از ثبت جزئیات درخواست‌ها توسط کاربران و ارسال به دستگاه‌های ذیربط، کد رهگیری جهت پیگیری‌های بعدی بلافاصله به تلفن همراه شخص پیامک خواهد شد.
صادقی ادامه داد: مراجعان، از طریق کدهای پیگیری ارایه شده سامانه سامد می‌توانند از نتایج اقدامات انجام شده درباره مشکلات و مسایل مطرح شده شان مطلع شوند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بیست و ششمین سفر استانی خود روز پنجشنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر می کند.
لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰