تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

نمایشگاه آثار آبرنگ «نبض رنگ» در نگارخانه بجنورد

  • کد خبر : 1360
  • 01 اسفند 1400 - 13:49
نمایشگاه آثار آبرنگ «نبض رنگ» در نگارخانه بجنورد
پارتیان امروز- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه آثار آبرنگ «نبض رنگ» در نگارخانه بجنورد دایر می شود.

به گزارش پارتیان امروز ؛«ابوالحسن حیدری» گفت: در آثار این نمایشگاه تکنیک هایی همچون آبرنگ، پاستل گچی، مداد رنگی، رنگ روغن و طراحی مدل زنده با مداد به کار رفته است.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ، افزود: آثار نمایشگاه انفرادی «نبض رنگ» توسط عاطفه بیقرار عارفی در نگارخانه نگارستان بجنورد به نمایش در می آید.

«حیدری» شناسایی و معرفی استعدادهای هنری، کمک به اقتصاد هنر، تشویق علاقمندان به تولیدات فاخر هنری و حمایت از هنرمندان را از اهداف اصلی در برگزاری نمایشگاه های هنری برشمرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه «نبض رنگ» از عصر امروز تا چهارم اسفندماه جاری هر روز ساعت ۱۷ تا ۱۹ برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

عاطفه بیقرار عارفی متولد ۱۳۷۷ دارای مدرک کارشناسی حسابداری از سال ۹۰ به صورت حرفه ای در حوزه نقاشی فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با حضور درجشنواره و نمایشگاه های مختلف منتخب جشنواره جهانی آبرنگ فرانسه ۲۰۲۱،چاپ اثر در کاتالوگ جشنواره فرانسه ۲۰۲۱ ، شرکت در نمایشگاه آنلاین فرانسه ۲۰۲۱، شرکت در نمایشگاه گروهی به رنگ بهار در نگارخانه موزه رضوی ۱۴۰۰، منتخب اولین جشنواره بین‌المللی آبرنگ ایران ۲۰۲۱ ،شرکت در نمایشگاه گروهی روایت آب و رنگ ۱۴۰۰ ، اخذ سرتیفیکیفت بین المللی iws برای مهارت در نقاشی آبرنگ ، همکاری با انستیتو سبز آرت سنترiws ، برگزاری نمایشگاه انفرادی آبرنگ “تا ۲۳ سالگی” در نگارخانه درخت ۱۴۰۰ و منتخب جشنواره دهمین سالگرد تاسیس جامعه جهانی آبرنگ با موضوع اقوام ایرانی ۱۴۰۰ در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰