تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

نمایشگاه عکس خط ماندگار در بجنورد برگزار شد

  • کد خبر : 313
  • 03 مهر 1400 - 18:21
نمایشگاه عکس خط ماندگار در بجنورد برگزار شد
نمایشگاه عکس خط ماندگار به همت معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مناسبت هفته دفاع مقدس در محل نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش “پارتیان امروز” نمایشگاه عکس خط ماندگار عصر امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،جانشین فرماندهی در امور اقشار بسیج متخصصین سپاه جواد الائمه،معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۴۵ اثر از هنرمندان کشوری و استانی با موضوع دفاع مقدس در قالب عکس تهیه شده است.

 

 

آثار این نمایشگاه در سه بخش شامل ۱۵ اثر از مستندات دوران دفاع مقدس که توسط بیناد روایت فتح در تهران تهیه شده ، ۱۵ اثر از رزمندگان دفاع مقدس خراسان شمالی و ۱۵ اثر نیز از مجموع آثار هنرمندان خراسان شمالی که در جشنواره بسیج شرکت نموده اند انتخاب و در معرض نمایش گذاشته شده اند.

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از روز شنبه ۳ مهر تا ۷ مهر ماه به مدت ۵ روز صبح ها از ساعت ۹٫۳۰ تا ۱۲٫۳۰ و عصرها از ساعت ۱۷٫۳۰ تا ۱۹٫۳۰ به آدرس بلوار استقلال – چهار راه نگارستان – مجتمع فرهنگی هنری نگارستان مراجعه نمایند.

این نمایشگاه به همت معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰