تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
11

نگرانی بانوان ورزشکار خراسان شمالی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

  • کد خبر : 1258
  • 19 بهمن 1400 - 8:12
نگرانی بانوان ورزشکار خراسان شمالی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
پارتیان امروز- نگرانی بانوان ورزشکار خراسان شمالی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم ایجاد فضاهای مناسب برای ورزش بانوان توسط هیات های ورزشی استان

به گزارش پارتیان امروز در تصاویر منتشر شده از سوی هیات کاراته استان خراسان شمالی در مراسم تکریم از بانوان ورزشکار استان پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است.

به گزارش رسیده و میدانی در کلاس کاراته سالن شهید علیدخت مسایل بهداشتی رعایت نمی شود و این بر نگرانی والدین فرزندان افزوده است.

تقسیم سالن ورزشی به دو نیم مساوی و تمرین به طور همزمان، دو گروه در یک سالن ورزشی ، بوی نامطبوع سالن ورزشی، و تجمع افراد به خاطر نبود فضای مناسب مواردی هست که بر نگرانی این والدین افزوده است.

از رئیس محترم هیئت کاراته باید سوال کرد، چرا این تقسیم سالن فقط برای بانوان انجام شده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی کجای این کلاس ها به کار رفته است؟ .

آیا سلامت مردم مهم است یا درآمد زایی سالن ورزشی ؟

آیا بهتر نیست به جای تکریم بانوان آنهم در قالب یک تصویر به تکریم واقعی ورزشکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد فضایی مناسب و در شان بانوان ورزشکار اقدام نمایید؟

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴
  1. این اقای رئیس هیئت نیاز به دوره آموزشی مدیریت بویژه اخلاق حرفه ای وشغلی که متاسفانه در محاوره و امور اداری اصلا رعایت نمی کند فقط ظاهر سازی انجام می دهد گلباران شرکت می کند ولی اعتقادی ندارد به افرا باحجاب می گوید امل تداخل خانم واقا در تمرین از نظر ایشان ایرادی ندارد.

  2. سلام من هم توی همون سالن کاراته کار میکنم سالنی که از وسط پرده کشیده شده ودومربی با تعداد زیادی هنرجوهمزمان کار می‌کنند سروصداخیلی زیاده وبوی فاضلاب هم بی داد میکنه

  3. تقاضا میکنم که واقعا به این مسئله رسیدگی بشه

  4. سلام تقسیم کردن سالن به دوقسمت با پرده اصلا خوشایندودر شان ورزشکاران استان نیست این امرقطعا بجز تجمع ورزشکاران در فضای کوچک سرو صدای زیادی هم ایجاد خواهد کردکه مانع امر آموزش وتمرکز ورزشکاران میشود.صد البته درامدزایی که به کیفیت وسلامت ورزش لطمه بزند برخلاف مسیر پیشرفت وارتقاورزش است آن شاالله مسئولین هر چه سریعتردر جهت رفع این موانع همت گمارند