به گزارش پارتیان امروز، به نقل از جماران؛ به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ یک میلیون تومان بهعنوان هدیه نقدی به حساب خبرنگاران واریز کرد.
این مبلغ به حدود ۱۰ هزار خبرنگار دارای پرونده فعال در سامانه جامع رسانهها اختصاص یافته که بیش از ۷۰ درصد آنها از استانهای خارج از تهران هستند.
در سالهای گذشته مبلغ این هدیه ۴۰۰ هزار تومان بود.
شایان ذکر است که هدیه ۲۰۰ گیگابایت اینترنت خبرنگاری نیز در روزهای آینده فعال خواهد شد.
به گفته مدیر مسئول پارتیان امروز ، هدیه ریالی یک میلیون تومانی امسال بر خلاف سالهای قبل فقط به خبرنگاران تعلق گرفته و برای مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها پرداخت نشد.
