تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی:

هم‌افزایی پلیس خراسان شمالی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای استحکام شغل و بنیان خانواده

  • کد خبر : 1932
  • 13 تیر 1401 - 21:15
هم‌افزایی پلیس خراسان شمالی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای استحکام شغل و بنیان خانواده
پارتیان امروز- مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، هم‌افزایی پلیس خراسان شمالی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای افزایش و ارتقاء سطح علمی و آشنایی جامعه کار و تلاش با چگونگی بروز مشکلات و راه های حل آن میتواند استحکام شغل و بنیان خانواده را در پیش داشته باشد.

به گزارش پارتیان امروز ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌افزایی پلیس خراسان شمالی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای افزایش و ارتقاء سطح علمی و آشنایی جامعه کار و تلاش با چگونگی بروز مشکلات و راه های حل آن میتواند استحکام شغل و بنیان خانواده را در پیش داشته باشد.

مهدی اسلام خواه افزود: استفاده از ظرفیت های این دو دستگاه در جهت اعتلاء و پیشرفت کار و پایداری اشتغال همچنین آشناسازی کارگران و کارفرمایان با چالش‌های موجود در جامعه و استفاده از تجربیات یکدیگر ضمن پیشگیری از ایجاد جرم جامعه ای نوین و آگاه را معماری خواهد نمود.

وی تصریح کرد: با تبدیل زندانها به پایگاههای مهارت آموزی و استفاده از ظرفیت کاریابیها و رایزنی در جهت به کارگماری قشر مزبور و بهبودیافتگان از معضل اعتیاد و همچنین مشاوره ها و کارگاههای آموزشی پلیس و این اداره کل کاهش فقر و امنیت اجتماعی پدیدار خواهد شد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه پس از تحقیقات و مطالعات بسیار و استفاده از تجربیات کارشناسان هردو دستگاه و نهایتا با رویکرد مدیریت عقاید و افکار مثبت در بین اقشار مختلف جامعه به مرحله اجرا گذاشته شد.

پایان خبر//

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰