تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی

پارتیان امروز،رسانه ای حرفه ای و اخلاق مدار/خبر خوش سرپرست بیمه سلامت استان برای معلولان

  • کد خبر : 4736
  • 21 مرداد 1402 - 23:10
پارتیان امروز،رسانه ای حرفه ای و اخلاق مدار/خبر خوش سرپرست بیمه سلامت استان برای معلولان
پارتیان امروز- سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی ، معلولان می توانند از خدمات بیمه ای که تا کنون تحت پوشش هیچ بیمه ای نبوده اند با استفاده از بیمه سلامت استفاده نمایند.
به گزارش پارتیان امروز ؛ مهرداد سفیدگران که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در دفتر پایگاه خبری تحلیلی پارتیان امروز حاضر شده بود گفت: پارتیان امروز  توانسته به خوبی در حوزه سلامت به صورت حرفه ای ورود کند.
وی همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن ۵ دهک اول درآمدی جامعه از خدمات بیمه سلامت خبر داد و گفت: تا سال گذشته فقط ۳ دهک اول درآمدی جامعه می توانستند از خدمات رایگان بیمه سلامت استفاده نمایند ولی از ابتدای تیر ماه سال جاری با درخواست بیمه سلامت و تایید هیات وزیران ۵ دهک اول درآمدی جامعه نیز می توانند از خدمات بیمه ای رایگان سلامت استفاده نمایند.
سفیدگران بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در استان خراسان شمالی را قریب به ۱۴۵‌هزار نفر اعلام و افزود: متاسفانه بسیاری از هم استانی ها که مشمول استفاده از طرح رایگان دولت می شوند از شیوه های استفاده از این طرح ولی به دلیل عدم اطلاع از دریافت این خدمات جا مانده اند.
وی رسانه ها را بازوان و یاوران سلامت کشور دانست و اظهار داشت : رسانه ها می توانند به عنوان پل ارتباطی و با اطلاع رسانی به موقع و شفاف خدمات دولت به جامعه را به نحو مطلوب اطلاع رسانی نمایند.
راههای غیر حضوری استفاده از خدمات بیمه سلامت/خبر خوش سرپرست بیمه سلامت استان برای معلولان
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان در خصوص استفاده راحت و آسان مردم از خدمات بیمه سلامت بیان داشت: سامانه تلفنی ۱۶۶۶ در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به تمام هم وطنان در تمام نقاط کشور می باشد.
وی همچنین سامانه پیامکی #۱۶۶۶* را نیز یکی دیگر از راههای ارتباطی و اطلاع از خدمات بیمه ای سلامت برای تمام هم وطنان اعلام نمود و گفت: تمامی هم وطنان در تمام کشور با شماره گیری سامانه پیامکی #۱۶۶* می توانند از شرایط بیمه ای خود مطلع گردند.
وی از انعقاد تفاهم نامه بیمه سلامت با بهزیستی کشور در خصوص استفاده معلولان از برخی موارد که تا کنون تحت پوشش هیچ‌ گونه بیمه ای در کشور نبوده است خبر داد و گفت:طی این تفاهم نامه معلولان استان می توانند از ۶ خدمت شامل کار درمانی، گفتار درمانی ، شنوایی سنجی ، اعضای مصنوعی و …‌ نیز بهره مند گردند.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰