تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن و‌دعوت برای حضور مردم استان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 3367
  • 21 بهمن 1401 - 21:00
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن و‌دعوت برای حضور مردم استان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن
پارتیان امروز-  حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان و دکتر محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و انقلابی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش پارتیان امروز ؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی در این پیام آمده است ؛

امروز ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن میگیرد و این نشان دهنده این است که مردم ما همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
آگاهی و بصیرت مردم ایران از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان افزایش یافته که هیچ طوفانی نمی تواند بر ریشه های قوی این نظام آسیب وارد کند و دشمنان بدانند با هر ترفندی هرگز نخواهند توانست مردمی که سالیان سال با دین و ارزش های آن عجین شده اند را از اسلام و مبانی آن دور کنند.
و اینک نامگذاری چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با نام « ایران استوار » بیانگر این است در تمام فراز و نشیب های ایران،  با تبعیت مردم و حضور رهبری ایران استوار مانده است .
اینجانبان فرارسیدن ۲۲ بهمن این روز تاریخی  را به تمام اقشار مردم عزیز استان خراسان شمالی تبریک عرض کرده و امید است که همواره در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم و فردا همزمان با سراسر کشور همچون سالهای گذشته پرقدرت تر و باشکوه تر در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی
دکتر محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3367
  • نویسنده : مهدی کریمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی
  • 295 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰