تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ؛

کسب رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر معاونت سوادآموزی استان خراسان شمالی در ارزیابی سالانه سوادآموزی کشور

  • کد خبر : 2234
  • 21 مرداد 1401 - 1:33
کسب رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر معاونت سوادآموزی استان خراسان شمالی در ارزیابی سالانه سوادآموزی کشور
پارتیان امروز- مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: استان خراسان شمالی توانست رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر سوادآموزی در ارزیابی سالانه سوادآموزی کشور به دست بیاورد.

به گزارش پارتیان امروز ، ابوالقاسم اکبری اظهار داشت : معاونت سوادآموزی استان از ۲۳ شاخص سازمان نهضت سوادآموزی در ۱۲ شاخص در زمره پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با اشاره به این دستاورد آموزش و پرورش استان افزود : سالانه فعالیت های حوزه سوادآموزی استان ها بر اساس شاخص های ۲۳ گانه توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و به استانداران اعلام می شود. که بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده استان خراسان شمالی جزء ۵ استان برتر کشور در ۱۲ شاخص از ۲۳ شاخص قرارگرفته که نشاندهنده تلاش و برنامه ریزی و کوشش مداوم فعالان عرصه سوادآموزی استان است.

وی با تبریک این موفقیت به فعالان عرصه سوادآموزی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمارها، جمعیت با سوادی استان در گروه سنی هدف (۱۰ تا ۴۹ سال) به ۵/ ۹۶ درصد رسیده است و امیدواریم با همراهی اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی و سایر دستگاه ها و نهادها در آینده نزدیک، شاهد رشد شاخص باسوادی دراستان باشیم.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰