تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
12

گروه هنری آرتیمان در نگارخانه بجنورد

  • کد خبر : 902
  • 23 آذر 1400 - 17:19
گروه هنری آرتیمان در نگارخانه بجنورد
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه گروهی دست سازه های سفالی و سرامیکی «آرتیمان» در نگارخانه نگارستان بجنورد به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پارتیان امروز ؛  نمایشگاه آثار هنرمندان گروه هنری آرتیمان در نگارخانه اداره کگل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد.
«ابوالحسن حیدری» معاون امور هنری و سیمنمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: انواع حجم های سرامیکی و مجسمه ظروف دست ساز سفالی، سرامیک، ظروف میناکاری، ظروف چوبی و انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
حیدری افزود: این نمایشگاه کاری از گروه هنری آرتیمان به سرپرستی «محسن خدابخشی کشتان» و آثار هنرمندان استان  «مهدی خدابخشی کشتان»، «سپیده وهابزاده»، «کمال ترابیان»، «مصطفی جوان دلیر الله آباد»، «فریده ترنجیده»، «زلفا روحانی»، «سعید مطرانلویی»، «آسیه بیدکی»، «فاطمه رستمی»، «صفیه بیدکی»، «حسن حیدری» می باشد.
«حیدری» هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و استعدادهای هنری هنرمندان، ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالیت های گروهی از سوی هنرمندان، کمک به اقتصاد هنر و تشویق جوانان و نوجوانان به فعالیت های هنری ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: دست سازه های سفالی و سرامیکی «آرتیمان» از امروز ۲۳ تا ۳۰ آذرماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه نگارستان بجنورد به آدرس بلوار استقلال- چهار راه نگارستان نبش کوچه شهید ماژانی ۲  برای بازدید عموم علاقمندان دایر خواهد شد.
لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰