تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی

۱۷ قرارداد ساخت راه روستایی خراسان شمالی به راهداری منتقل شد

  • کد خبر : 263
  • 24 شهریور 1400 - 13:08
۱۷ قرارداد ساخت راه روستایی خراسان شمالی به راهداری منتقل شد
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی:۱۷ قرارداد ساخت راه روستایی خراسان شمالی به راهداری منتقل شد.

به گزارش “پارتیان امروز” به نقل از ایرنابجنورد معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۷ قرارداد ساخت راه در محورهای روستایی استان به طور کامل به این اداره کل منتقل شده است و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

علی ربانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قراردادهای منتقل شده به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شامل ۱۸.۷ کیلومتر راه است که ارزش ریالی این قراردادها ۳۳۳ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مابقی قراردادها یا با خاتمه کار اجرایی، تکمیل شده و یا در دست بررسی مشکلات است افزود: یک پروژه برای انجام نقشه برداری راه های روستایی نیز از راه و شهرسازی به این اداره کل منتقل شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: ۶۶ قرارداد اجرای راهسازی در محورهای روستایی استان در راه و شهرسازی موجود است که تعداد ۱۱ قرارداد پیمانکاران راه روستایی بابت قیری که برای تکمیل عملیات اجرای آسفالت دریافت کرده اند و به دولت بدهکار هستند، توسط راه و شهرسازی در مرحله پیگیری حقوقی است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰