تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

۲۶ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسید

  • کد خبر : 2797
  • 26 مهر 1401 - 15:32
۲۶ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسید
پارتیان امروز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 26 اثر نمایشی به هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی رسید.

به گزارش پارتیان امروز ؛ «تقی صادقی»از وصول ۲۶ اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ اثر از بجنورد، ۶ اثر از اسفراین و شهرستان های گرمه، جاجرم و فاروج هرکدام به تفکیک یک اثر در این دوره از جشنواره با یکدیگر رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی  استان ، با توجه به شیوه نامه ابلاغی اداره کل هنرهای نمایشی به منظور تداوم و تثبیت جایگاه هنر نمایش، ارتقاء  تولیدات سالانه هنرمندان تئاتر استان و در راستای پشتیبانی از تولید و اجرای عمومی سالانه، هفدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی  را  جهت  معرفی  آثار منتخب به جشنواره بین المللی  تئاتر فجر  برگزار می نماید.

صادقی موضوعات مرتبط با شعار سال ۱۴۰۱، آسیب های اجتماعی، امید و نشاط اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، همگرایی ملی، فرهنگ نماز، عفاف و حجاب را از جمله اولویت‌های موضوعی این جشنواره   برشمرد.

وی اضافه کرد: موضوعات تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم، معرفی خراسان شمالی به عنوان باب الرضا(ع) و ترویج دستاورد های دفاع مقدس را از دیگر محورهای این جشنواره نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به گاهشمار جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: زمان بازبینی آثار ۱۷ آبان ماه و زمان برگزاری جشنواره نیز نیمه اول آذرماه سال جاری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰