تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5
همزمان با لیالی قدر؛

۳ هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد

  • کد خبر : 3844
  • 23 فروردین 1402 - 21:17
۳ هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد
پارتیان امروز- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان گفت: همزمان با فرارسیدن شب های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع) 3 هزار بسته‌ معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش پارتیان امروز، مجید الهی راد در رزمایش مواسات که صبح امروز همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و با حضور مسوولان استانی در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان خراسان شمالی توزیع شد.

وی گفت: ارزش هر یک از بسته های معیشیتی حدودا ۶۰۰ هزار تومان است که در مجموع بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته ها با هم افزایی کمیته امداد و همکاری مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: هر یک از این بسته ها شامل روغن، ماکارانی، برنج، رب، سویا، چای و قند است و بین مددجویان تحت حمایت در سراسر استان توزیع می شود.

الهی راد اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و کمک خیران توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک استمرار داشته باشد.

گفتنی است؛ کمیته امداد استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده و آشپزخانه های اطعام مهدوی کمیته امداد در سراسر استان هر شب غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می کنند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰