تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

بررسی و تعیین تکلیف پرداخت طرح فجرانه به زودی

  • کد خبر : 7219
  • 10 اردیبهشت 1403 - 19:47
بررسی و تعیین تکلیف پرداخت طرح فجرانه به زودی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه تجلیل از کارگران زن نمونه در مورد تصمیمگیری درباره ادامه طرح کالابرگ فجرانه صحبت کرد.

به گزارش پارتیان امروز، سید صولت مرتضوی وزیر کار در مراسم تجلیل از کارگران زن نمونه در مورد تصمیم گیری درباره طرح کالابرگ فجرانه، اظهار داشت: در حال بررســی این موضوع هستیم و به زودی نتیجه اعلام میشود.

وزیر کار در مورد اختصاص سهام برای نوزادان متولد سال جاری هم گفت: این موضوع را از سخنگوی دولت جویا شوید.

مرتضوی در مــورد لایحه اصلاح قانون کار بیان کرد: چون در حال حاضر یک تشــکل از کارگران در شورای عالی کار حضور دارند، با ارائه لایحه اصلاح موادی از قانون کار باید از دو تشــکل قانونی دیگر هم در شورای عالی کار حضور داشته باشند.

وی اظهار داشــت: وظیفه شورای عالی کار فقط تعیین حداقل مزد نیست وظایف دیگری هم دارد لذا پیشنهاد دادیم که حداقل مزد کارگران با مشورت شرکای اجتماعی در مجلس که متشکل از نمایندگان آحاد جامعه هستند، در لایحه بودجه و همزمان با حقوق کارمندان دولت تعیین شود.

وزیر کار درباره ادامه پرداخت یارانه تشــویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیک گفت: موضوع ادامه دار بودن طرح فجرانه درحال بررسی است که نتیجه به زودی اعلام می شود.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاســخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشــت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هــزار تومانی کالا برگ الکترونیکی (طرح فجرانه)موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام میشود.

وی در پاســخ پرســش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امســال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰