تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

۱۰ هزار خبر مسابقات قرآن در صدر رسانه های استان و کشور

  • کد خبر : 6417
  • 19 آذر 1402 - 16:20
۱۰ هزار خبر مسابقات قرآن در صدر رسانه های استان و کشور

پارتیان امروز- تولید و انعکاس بیش از ۱۰ هزار اخبار مربوط به چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در صدر رسانه های خراسان شمالی قرار گرفت. به گزارش پارتیان امروز به نقل از ستاد خبری چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، «رضا کریمی» مسئول ستاد خبری چهل و ششمین مسابقات سراسری […]

پارتیان امروز- تولید و انعکاس بیش از ۱۰ هزار اخبار مربوط به چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در صدر رسانه های خراسان شمالی قرار گرفت.

به گزارش پارتیان امروز به نقل از ستاد خبری چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، «رضا کریمی» مسئول ستاد خبری چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، به تولید و انعکاس بیش از ۱۰ هزار خبر در دل این دوره از مسابقات اشاره کرد که در صدر خروجی های رسانه ها و خبرگزاری های مختلف استان قرار گرفت.

وی از این که ستاد خبری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در راستای انعکاس درست و به موقع اخبار بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور در خراسان شمالی تشکیل شده است گفت: از ابتدای شکل گیری با بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران استان با تمام توان پای کار آمد و تاکنون بیش از ۱۰ هزار اخبار را تولید که از سوی رسانه های مختلف انعکاس داده شد.

کریمی همچنین از تمام مدیران و اصحاب رسانه استانی و کشوری در انعکاس اخبار این رویداد بزرگ قرآنی تقدیر و تشکر کرد. گفتنی است،چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در بخش های نعمات دینی و آوایی با حضور ۳۵۶ شرکت کننده در شهر بجنورد آغاز شده بود، امروز عصر با معرفی برترین ها در مجتمع اقامتی داریوش به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰