تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8
همزمان با آیین پایانی جشنواره ملی عکس رضوی به نمایش گذاشته می شود؛

۳۴ اثر راه یافته در قاب نگارخانه بجنورد

  • کد خبر : 1695
  • 11 خرداد 1401 - 10:17
۳۴  اثر راه یافته در قاب نگارخانه بجنورد
پارتیان امروز- 34 اثر راه یافته به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی فردا در نگارخانه بجنورد به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پارتیان امروز ، «ابوالحسن  حیدری» معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:  ۳۴ اثر راه یافته از ۲۷ هنرمند در بخش های دلتنگی،  مجموعه عکس، حرفه ای و یادگاری خانوادگی یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی، فردا و همزمان از آیین پایانی این جشنواره، در نگارخانه بجنورد به نمایش گذاشته می شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: بخش مجموعه عکس این جشنواره شامل آثاری از «نگین محمدی فرد» از اصفهان، «حسن فتاحیان» و «اسحاق آقایی» از کهکیلویه و بویر احمد و « فائزه  کابلی» از گلستان است و در قاب نگارخانه بجنورد می نشیند.
وی آثار «امیر عنایتی»، «قدیر وقاری شورچه»، «هادی دهقان پور»، «مهدی وقاری شورچه»  و «محمد حسن صلواتی» از خراسان رضوی، «مهدی سپهری» از زنجان و «طاهره رخ بخش زمین» از فارس را در زمره  دیگر آثار راه یافته به بخش دلتنگی  عنوان کرد که همزمان با آیین پایانی جشنواره برای علاقه مندان  به نمایش گذاشته می شود.
  این مقام مسئول، هم چنین «احمد تاجی» از چهارمحال و بختیاری، «علی حسنعلی زاده» ،«حمید سبحانی» و «امیر حسین حسین زاده» و «امیر عنایتی» از خراسان رضوی، «داوود کهن ترابی» از البرز، «حمید عزیزی خانقانی» از کرمانشاه، «علی ابک» از سمنان، «مریم داورنیا» از خراسان شمالی، «محمد مهدی ورال» از قم، «امیر صادقیان» و «امین فائضی» از فارس و « صابر قاضی» از آذربایجان شرقی را در زمره  هنرمندانی که آثارشان به بخش حرفه ای این دوره از جشنواره راه یافته و در قالب نمایشگاه برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود،  بیان کرد.
  وی اظهارداشت: در بخش «یادگاری خانوادگی» نیز ۵ اثر از استان های فارس، زنجان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی راه یافتند که آثار «علی خوانین»، «جابر غلامی»،«جواد رضایی سالانقوچ» و «مهدی ایمانی»  در قاب نمایشگاهی  نگارخانه جان می گیرند.
 «حیدری» خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ساعت ۱۶:۳۰ یازدهم خردادماه در نگارخانه نگارستان بجنورد با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری همزمان با دهه کرامت افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ تا پایان دهه کرامت  به تماشای این آثار بنشینند.
لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی استان خراسان شمالی با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از هشتم خرداد یازدهم در خراسان شمالی آغاز شده است،  فردا در مجتمع  فرهنگی و هنری گلشن بجنورد با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.
لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰