تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

۵ فیلم روی پرده نقره ای سینمای استان

  • کد خبر : 6695
  • 15 بهمن 1402 - 15:48
۵ فیلم روی پرده نقره ای سینمای استان
5 فیلم در نخستین روز از آغاز به کار جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی روی پرده سینماهای خراسان شمالی به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش پارتیان امروز ، «مسعود مرواری» معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به این که چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی از فردا با اکران ۵ فیلم منتخب از بخش های سودای سیمرغ، فیلم اولی ها و پویانمایی آغاز می شود و تا بیست و دوم بهمن ادامه دارد، گفت: فیلم ها در ۳ سئانس ۱۶، ۱۸:۳۰و ۲۱ روی پرده نقره ای سینماهای گلشن و عمیق بجنورد نمایش داده می شود.

وی افزود: در روز نخست و همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت دهه فجر، فیلم های «نپتون» به‌کارگردانی محمد‌ابراهیم غفاریان،«آپاراتچی» به‌ کارگردانی قربانعلی طاهرفر و «آبی روشن» به کارگردانی قاسم لطفی خواجه پاشا در سینما گلشن بجنورد اکران می شود.

«مرواری» اظهارداشت: «شورعاشقی» به کارگردانی داریوش یاری و«ملکه آلیشون» به کارگردانی ابراهیم نور آور محمد و «نپتون» به‌کارگردانی محمد‌ابراهیم غفاریان نیز به طور همزمان در سینما عمیق به روی پرده خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: فیلم های «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی،«میرو» به کارگردانی حسین ریگی، «پرویز خان» به کارگردانی علی ثقفی،«آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر،«تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری و «مجنون» به کارگردانی مهدی شاه محمدی نیز در دومین روز جشنواره فیلم فجر برای علاقه مندان روی پرده می رود.

گفتی است، چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از شانزدهم در خراسان شمالی با در نظر گرفتن ۱۸ فیلم از بخش های سودای سیمرغ، فیلم اولی ها و پویانمایی در سینما گلشن و عمیق بجنورد آغاز و تا بیست و دوم ماه جاری در ۳ سئانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰