تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4
معاون فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

الکترونیکی شدن صد درصدی فرایند توزیع آگهی ها در خراسان شمالی

  • کد خبر : 1265
  • 19 بهمن 1400 - 9:27
الکترونیکی شدن صد درصدی فرایند توزیع آگهی ها در خراسان شمالی
پارتیان امروز- معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از الکترونیکی شدن صد درصدی فرایند توزیع آگهی ها در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پارتیان امروز معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرایی شدن صد در صدی شدن فرایند توزیع آگهی ها در این اداره کل خبر داد.

رضا رضایی گفت: تا کنون فقط آگهی های دولتی و شرکتی به صورت الکترونیکی انجام می شد ولی از ابتدای ماه جاری تمام آگهی های اعم از دولتی، شرکتی ها، ثبتی و دادگستری نیز از طریق برخط و به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را در راستای تکریم ارباب رجوع و اهداف دولت الکترونیک بیان و افزود: تمام بسترها برای ارباب رجوع در این معاونت فراهم و نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع در دفاتر نشریات و مطبوعات نمی باشد.

رضایی از استقرار دستگاه کیوسک غیر نقدی الکترونیکی با هماهنگی مدیر عامل بانک ملی استان در محل این معاونت خبر داد و گفت: برای سهولت در کار ارباب رجوع با هماهنگی مدیر عامل بانک ملی نسبت به استقرار یک دستگاه کیوسک عملیات بانکی غیر نقدی اقدام شده است و نیازی به حضور ارباب رجوع در بانک و یا دستگاه های atm  ندارد.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰