تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

آغاز عملیات اجرایی اولین پارکینگ طبقاتی عمومی درمرکز استان در سال جاری/ تحول در ناوگان عمومی مرکز استان/ بازگشایی ۵ محور مرکز استان

  • کد خبر : 7234
  • 12 اردیبهشت 1403 - 21:51
آغاز عملیات اجرایی اولین پارکینگ طبقاتی عمومی درمرکز استان در سال جاری/ تحول در ناوگان عمومی مرکز استان/ بازگشایی ۵ محور مرکز استان
علی اربابی نایب رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی مرکز استان به پارتیان امروز از تحول در ناوگان عمومی مرکز استان و بهره برداری از اولین پارکینگ طبقاتی مرکز استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پارتیان امروز، علی اربابی در گفتگو با پارتیان امروز گفت: برای اولین در مرکز استان سال جاری شاهد بهره برداری اولین پارکینگ طبقاتی در کوچه عکاسی پارس خواهیم بود.

نایب رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: یکی از مشکلات مرکز استان ترافیک است و بجنورد تنها مرکز استان در کشور هست که مرکز کنترل ترافیکی نداشته ولی با توجه به پیگیری های متعدد اولین مرکز کنترل ترافیک مرکز استان در اوایل تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص مشکلات کیفیت آسفالت در شهر بجنورد نیز اظهار داشت: مشکلات در کیفیت آسفالت به دو عامل است که یک عامل آن معدن سنگ، نامناسب و دومین عامل هم عمر کارخانه آسفالت است که فرسوده است.

اربابی اجرای آسفالت در سال ۱۴۰۰ را هفتاد هزار متر مربع ، ۱۴۰۱ صد و هشتاد هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ دو یست و سی هزار متر مربع عنوان نمود و ابراز امیدواری نمود در سال جاری بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع اجرا و ترمیم آسفالت برنامه ریزی شده است.

وی در خصوص ناوگان مسافر بری شهری نیز گفت: در سال ۱۳۹۱ اعتبار یک اتوبوس به استان تخصیص یافته بود که متاسفانه موفق به خرید این یک دستگاه اتوبوس نشده بودند ولی در سال گذشته ۲۵ اتوبوس و ۱۵ ون خریداری شد که ۱۴ دستگاه از این اتوبوس ها و ۹ ون تحویل شهرداری شد و الباقی نیز جزو طلب بجنورد از دولت است و به زودی تحویل شهرداری و مورد بهره برداری عموم مردم مرکز استان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ناوگان مسافربری از اختصاص ۱۰۰ میلیارد از ۲۰۰ میلیارد اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس خبر داد و گفت:در مورد اوراق: در جلسه رسمی شورای شهر ، برنامه ریزی جهت تامین منابع مالی به میزان ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت اوراق مطرح که ۴۰۰ میلیارد تومان آن جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است

اربابی همچنین به بازگشایی ۵ محور مرکز استان اشاره داشت و بازگشایی انتهای خیابان قیام، ۳۲ متری شهیدان امامی فر و ۴۲ متری بلوار آیت الله موسوی بجنوردی را از جمله مهم ترین این بازگشایی های نام برد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در پاسخ به سوال خبرنگار پارتیان امروز در خصوص مناسب سازی و تجهیز پارک سوارهای ورودی و خروجی شهر نیز گفت: محل پارک سوارها در سال گذشته مناسب سازی شد و باند کند رو تا کلانتری ۱۲ کاملا زیر سازی و آماده اجرای آسفالت است و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰