تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2

پیش دستی یا کم کاری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی

  • کد خبر : 7188
  • 09 اردیبهشت 1403 - 8:07
پیش دستی یا کم کاری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی
در پیاده روی روز جمعه 7 اردیبهشت که به خاطر بارندگی شب گذشته، جاده سلامت که جاده ای بین باغی و خاکی است گل آلود شد و مردم با مشکلاتی مواجه شدند. اداره کل میراث فرهنگی نیز بعد از این برنامه مبلغی را جهت مرمت این جاده اختصاص داد

به گزارش پارتیان امروز، در خبری مدیر کل میراث فرهنگی از اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای مرمت جاده سلامت خبر داد اما در جوابیه اداره کل راهداری و حمل نقل به این جاده بر عهده این اداره کل نبوده و صرفا به منظور همکاری بر حسب اعتبارات پیش بینی و ابلاغ فرمانداری عملیات راهسازی در حد عملیات خاکبرداری انجام شده است و پیمان پروژه به انجام رسیده و پیمانکار نیز طلبکار است.

در بخشی از این جوابیه آمده است ، ضمن این که جاده فوق به عنوان یک راه دسترسی بین باغات بوده و در سنوات قبل به نام جاده سلامت برای پیاده روی ها از شهر بجنورد به سمت بش قارداش نامگذاری شده است و چنانچه آسفالت شود تردد خودرو اتفاق می افتد که موجب تصادف با عابران پیاده خواهد شد. در همین خصوص به فرمانداری شهرستان بجنورد و اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان پیشنهاد سنگفرش داده شده است.

طبق جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل کم کاری در خصوص جاده سلامت توسط فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان بوده و گله شهروندان محترم بجنورد از شهرداری نیز وجه قانونی نداشته و عذر خواهی شهردار بجنورد نیز از سر تواضع و ارادت به مردم فهیم بجنورد بوده است.

جناب مدیر کل میراث فرهنگی وظیفه انجام نشده گذشته را به حساب کمک به جاده سلامت و مردم قرار ندهید.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰