تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

وعده ای که عملی نشد

  • کد خبر : 5108
  • 13 شهریور 1402 - 6:36
وعده ای که عملی نشد

به گزارش پارتیان امروز ؛ در خبری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه توسط پایگاه خبری تحلیلی پارتیان امروز منتشر شد وعده های بسیار ی از مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در این پایگاه منتشر شد که اولین و نزدیکترین زمان به یکی از این وعده ها وعده افتتاح و بهره برداری از دستگاه […]

به گزارش پارتیان امروز ؛ در خبری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه توسط پایگاه خبری تحلیلی پارتیان امروز منتشر شد وعده های بسیار ی از مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در این پایگاه منتشر شد که اولین و نزدیکترین زمان به یکی از این وعده ها وعده افتتاح و بهره برداری از دستگاه آندوسکوپ در روز اول شهریور ماه مصادف با روز پزشک بود.

 

اما تحقیقات میدانی خبرنگار ما در روز ۱۲ شهریور از بیمارستان ثامن الائمه یا همان تامین اجتماعی بجنورد حکایت از عدم  وجود دستگاه آندوسکوپی در این بیمارستان داشته و بیماران را به مطب های خصوصی و بیمارستانهای دیگر راهنمایی می نمایند. و این اولین وعده دکتر صدر منش همانند وعده سال ۹۳ که خبر از افتتاح درمانگاه تخصصی در دهه فجر همان سال را داده بودند عملیاتی نشد و بیماران استان و مشمولان تامین اجتماعی که امیدوار به استفاده از خدمات درمانی  از این نهاد بودند ناامید شد.

دستگاه اکو و سونو گرافی هم که در مصاحبه قبلی دکتر صدر منش به پارتیان امروز از خرید این دو دستگاه خبر داده بودند هنوز مورد استفاده و بهره برداری برای بیماران قرار نگرفته است.

سوال پارتیان امروز و مردم استان  از دکتر صدر منش در خصوص دستگاه هوای فشرده بخشهای ویژه بیمارستان این است که آیا این دستگاه راه اندازی شده است یا خیر؟ این دستگاه در دی ماه سال۱۴۰۰ با اعتباری به مبلغ حدود ۱۱ میلیارد ریال خریداری شده و دراختیار بیمارستان گذاشته شده است ولی متاسفانه با گذشت قریب به دوسال از خرید هنوز راه اندازی نشده است و متاسفانه اکسيژن خالص به بخشهای ویژه مثل ای سی یو وسی سی یو تحویل نمی شود که این  برای بیماران بسیار خطرناک است و بیماران اکسیژن با خلوص پایین را دريافت میکنند.

مقام معظم رهبری در بیاناتی می فرمایند « ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد، بیش از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشد»

اما برخورد نامناسب برخی از کادر پزشکی و درمان در بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بجنورد علاوه بر عدم تجهیز این بیمارستان به تجهیزات درمانی مناسب رنج بیمار و همراه بیمار را دو چندان می نماید.

پایگاه خبری تحلیلی پارتیان امروز آماده انعکاس مطالب مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در خصوص تنویر افکار عمومی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=5108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰