تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

  • کد خبر : 4691
  • 16 مرداد 1402 - 18:31
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
پارتیان امروز- «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با صدور پیامی هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و گرامیداشت روز خبرنگار را به اصحاب رسانه این استان تبریک گفت

به گزارش پارتیان امروز، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ در متن پیام «تقی صادقی» آمده است:

«بدون خبرنگار، لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود» (مقام‌معظم‌رهبری) تقارن هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت «محمود صارمی» با ماه محرم نیز یادآور این است که خبرنگاران ادامه دهنده و تبیین‌کننده راه سیدالشهدا(ع) هستند و با الگو قرار دادن سیدالشهدا(ع) در دفاع از حق و حضرت زینب‌(س) در جهاد تبیین، برای تعالی جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

«کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» بی‌شک فصل‌الخطاب رسالت اهالی قلم، خبررسانی و خبرنگاریست.

این روز یادآور اراده ی زنان و مردان آزاده ای است که پرچمِ رسالتِ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و نقش مهمی در ترویج فرهنگ عمومی، تنویر افکار و نمایاندن حق و حقیقت در جامعه دارند.

اصحاب رسانه همواره در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارند و در چنین شرایطی است که باید با تزریق امید در جامعه و مقابله هوشمندانه با شایعات و تضعیف نقش هراس افکنی دشمن، حراست از آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده گیرند.

هفدهم مرداد فرصتی برای بیان اهمیت و ارزش حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به مسئولیت خبرنگاران متعهدی است که با مخابره اخبار، تحولات و وقایع درست و موثق سعی در ایجاد امید و نمایش اقتدار حاکمیت نظام دارد و رسانه را سنگری در جهت دفاع از امنیت و استقلال کشور می دانند.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته و خداقوت به اهالی رسانه خراسان شمالی و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، از خداوند متعال، توفیق روز افزون را برای تمام این عزیزان در خدمت به مردم و جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.» باشد که قلمتان بپاید به روزگار.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰