تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
1

بررسی برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان

  • کد خبر : 6972
  • 15 فروردین 1403 - 13:20
بررسی برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان

به گزارش پارتیان امروز، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد هفته گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه برخورداری از ایران قوی، نیازمند حمایت ویژه از معلم قوی و ایجاد مدرسه قوی است، گفت: تجلیل از معلمان، تجلیل از جامعه و هدایتگران حرکت در مسیر رشد و پیشرفت است. وی، تجلیل از […]

به گزارش پارتیان امروز، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد هفته گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه برخورداری از ایران قوی، نیازمند حمایت ویژه از معلم قوی و ایجاد مدرسه قوی است، گفت: تجلیل از معلمان، تجلیل از جامعه و هدایتگران حرکت در مسیر رشد و پیشرفت است.

وی، تجلیل از معلمان پایه #اول در قالب طرح معماران تربیت، تقدیر از فرهنگیان بازنشسته، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و معلم، تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی، تدریس مسئولان استانی در مدارس، تجلیل از پدران و مادرانی که بیش از ۵ فرزند معلم دارند، پیاده روی خانوادگی فرهنگیان و حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران در مدارس را از جمله برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان عنوان کرد.

صادق رمضان زاده مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی هم از آمادگی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی برای تجلیل از زحمات معلمان در مدارس مناطق روستایی خبر داد.

لینک خبر کلیک کنید

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰