تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2
به منظور کاهش حوادث رانندگی و متوفیان جاده ای:

مراسم روز ملی ایمنی حمل و نقل در خراسان شمالی اجرا می شود

  • کد خبر : 7156
  • 05 اردیبهشت 1403 - 13:46
مراسم روز ملی ایمنی حمل و نقل در خراسان شمالی اجرا می شود
مراسم روز ملی ایمنی حمل و نقل در خراسان شمالی به منظور کاهش حوادث رانندگی و متوفیان جاده ای اجرا می شود.

به گزارش پارتیان امروز، سعید سبحانی معاون حمل و نقل این اداره کل در نشست مشترک شورای همتا و کمیسیون ایمنی راه های استان گفت: مراسم روز ملی ایمنی حمل و نقل در خراسان شمالی به منظور کاهش حوادث رانندگی و متوفیان جاده ای در روز شنبه ۸ اردیبهشت اجرا می شود.

وی ادامه داد: در تقویم سالیانه کشور ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل نام گذاری شده است تا یادآور اهمیت موضوع ، توجه به آمار سوانح و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی باشد.

این مسئول به برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل اشاره کرد و خواستار مشارکت اعضای کمیسیون ایمنی راه ها در این مناسبت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهارکرد: بخشی از مسائل دخیل در افزایش تصادفات و جان باختگان حوادث جاده ای شامل کیفیت خودروها و راه ها و ایمنی آن ها و بخشی از آن عامل انسانی است و پلیس و اعمال قانون به تنهایی نمی تواند بازدارنده باشد.

مهدی رشیدی با تاکید بر این که جریمه و توقیف کردن خودرو به تنهایی کافی نیست افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای افرادی که از قانون تخطی می کنند در کاهش تصادفات موثر است.

این مسئول تصریح کرد: ورودی شیروان خطرناک است و شهرداری باید ساماندهی این مسیر را در اولویت قرار دهد.

سرپرست پلیس راهور استان هم با ارائه آمار تصادفات درون شهری و تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال گفت: شیروان بحرانی ترین شهر استان در تصادفات ایام نوروز سال جاری بوده است.

سرهنگ هادی پرویزیان اضافه کرد: با توجه به آمار بالای تصادفات راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده باید با اقدامات و‌ برنامه ریزی های مختلف، این آمار را کاهش دهیم.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰